Veelgestelde vragen

Ontdek alles wat je wilde weten over Bloemen Bezorgen Amsterdam en misschien zelfs nog een beetje meer…

Wat is Bloemen Bezorgen Amsterdam?

Bloemen Bezorgen Amsterdam werkt samen met lokale bloemist Flowermoments by Anggrek, een bloemenboetiek in Amsterdam Zuid. Omdat wij geloven dat iedereen net even happier is met bloemen in huis, willen we het graag zo makkelijk mogelijk maken om altijd verse bloemen in de vaas te hebben staan. Als je geen tijd (of zin) hebt om langs de bloemist te gaan, bezorgen wij verse bloemen gewoon aan huis. Ontdek onze designs in de webshop of bestel een unieke bos vol met jouw lievelingsbloemen. Ontdek hier meer over ons.

Is het mogelijk om de bloemen nog dezelfde dag te laten bezorgen?

Jazeker! Als je voor 13:00 uur bloemen besteld, zet je ze dezelfde dag nog in de vaas.

Hoe laat bezorgen jullie en wat nou als er niemand thuis is?

Het bezorgmoment is afhankelijk van de route van onze bezorger. Ben jij of de ontvanger van de bos niet thuis op het moment van bezorging? Dan proberen we het dezelfde dag opnieuw. Lukt het ons niet om je thuis te treffen, dan leveren we de bloemen bij je buren af en vind jij een briefje in je brievenbus.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn €4,95 inclusief BTW. We leveren in Amsterdam en omgeving.

Wie bezorgt mijn bloemen?

Bloemen Bezorgen Amsterdam heeft eigen bezorgers die jouw bloemen met een glimlach bezorgen! Voor bezorgingen buiten Amsterdam werken we met een externe bezorgdienst.

Hoe kan ik bloemen bestellen?

Bloemen bestellen bij Bloemen Bezorgen Amsterdam is heel eenvoudig. Stap 1: Kies het boeket dat je wilt bestellen. Stap 2: Kies het formaat dat je wilt, vaak kun je kiezen uit klein, middel of groot. Je ziet dan de bijpassende foto en het bijbehorende bedrag. Stap 3: Als je de keuze hebt gemaakt, klik je vervolgens op ‘in winkelmand’. Stap 4: Je kunt kiezen of je jouw bestelling wilt ophalen of wilt laten bezorgen. Vervolgens klik je op ‘verder met afrekenen’. Stap 5: Afrekenen. In dit scherm vul je alle benodigde gegevens in om de bestelling te kunnen voltooien. Ook kun je het verschuldigde bedrag betalen. Je kunt via IDEAL betalen, maar wij accepteren ook PayPal, Mastercard, Visa en Maestro. De bevestiging van de bestelling volgt via e-mail. Stap 6: De bloemen worden op het door jouw gewenste tijdstip geleverd (of je kunt ze op de afgesproken tijd ophalen).

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Bij Bloemen Bezorgen Amsterdam nemen wij jouw privacy serieus. We gebruiken jouw gegevens om de bestelling te kunnen bezorgen. De gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wil je hier meer over weten? Bekijk dan ons privacybeleid.

Kan ik ook anoniem bloemen versturen?

Ja, dat is mogelijk. Wanneer je bij de optie kaarttekst niets invult, wordt het boeket anoniem verstuurd. Je naam en adresgegevens worden niet op de bos gezet.

Waar komen jullie bloemen vandaan?

Onze bloemstylist gaat elke ochtend naar de bloemenveiling in Aalsmeer. Daar worden ‘s ochtends vroeg de mooiste en meest verse bloemen verkocht. Eric selecteert de stelen die hij meeneemt naar onze boetiek zorgvuldig. De meeste van onze bloemen komen gewoon uit Nederland en we werken het liefst met seizoensbloemen. Zo werken we niet alleen met de mooiste en sterkste bloemen, maar ook nog eens duurzaam. En jij? Jij krijgt altijd knisperend verse bloemen van de beste kwaliteit die extra lang stralen in de vaas.

De bos bloemen die ik wil, kan ik niet vinden in de webshop, wat nu?

Ben je op zoek naar een uniek boeket of een bos vol met jouw lievelingsbloemen? Geen probleem, onze bloemist Eric maakt graag een boeket speciaal voor jou. Bel ons gerust of kom langs in onze bloemenboetiek.

Kan ik producten bijbestellen?

Ja, dit is mogelijk in overleg. Neem hiervoor contact met ons op.

Krijg ik een bevestiging als ik bij jullie bestel?

Uiteraard krijg je een bevestiging van je bestelling. Die ontvang je op het door jou opgegeven e-mailadres wanneer je bloemen bestelt.

Ontvang ik een bevestiging als mijn bloemen bezorgd zijn?

Je ontvangt altijd een herinnering van ons op de dag van bezorging. Geef je de bloemen cadeau? Dan denken we dat je ook nog eens een heel blij bedankje krijgt van de ontvanger.

Zit er garantie op mijn bestelde producten?

Jazeker, er is een wettelijke garantie van kracht. Dat betekent dat een product in redelijke mate aan de verwachting van de consument moet voldoen. Toch kun je een vers product zoals bloemen niet zomaar retour sturen. Gelukkig hoef je je daar geen zorgen over te maken, want wij geven je zelf een 7-dagen versgarantie. Heb je geen volle week van je bloemen kunnen genieten? Laat het ons dan vooral weten. Maar als je je bloemen goed verzorgt, ze in een schone vaas zet en een beetje liefde geeft, bloeien ze meestal nog veel langer!

Hebben de bloemen nog voeding nodig?

Je bloemen krijgen graag een extra boost. Maar om het je gemakkelijk te maken, krijg je altijd voeding bij je bos. Snijd de stelen van je bloemen na ontvangst schuin af, zet ze in een schone vaas en voeg de voeding aan het water toe. Daar worden je bloemen zeker weten blij van!

Hoe worden mijn bloemen veilig verpakt?

We vervoeren de bloemen in folie, maar uiteraard op zo’n manier dat ze veilig en heel bij jou aankomen. Als het regent, nemen we extra maatregelen en werken we met een plastic verpakking.

Kan ik de tekst nog aanpassen nadat ik heb besteld?

Dat kan, maar geef je wijzigingen wel zo snel mogelijk aan ons door. Voor je het weet is de bezorger al onderweg. Geef je wijzigingen altijd telefonisch door op 020 370 3477.

Scroll naar top